سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ
آبیته...!
 

من نمیدونستم خالکوبی داره؟!؟!؟!؟یعنی چی؟یعنی چی؟یعنی چی؟یعنی چی؟یعنی چی؟یعنی چی؟

 

یه چند تا عکس دیگه تو ادامه مطلب: 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/3/17 ] [ 6:26 عصر ] [ bluegirl7 ]

 


[ چهارشنبه 91/3/17 ] [ 6:23 عصر ] [ bluegirl7 ]

 


[ چهارشنبه 91/3/17 ] [ 6:15 عصر ] [ bluegirl7 ]



کلا مثکه ملت خوابن!


[ چهارشنبه 91/3/17 ] [ 6:14 عصر ] [ bluegirl7 ]

 

سایت خبری گل 1391/03/16


رحمتی برای باردوم پدر شد/ عطا داداش کوچیکه علی

سایت گل- سید مهدی رحمتی که حرف و حدیث هایی درباره ماندن یا نماندنش در استقلال مطرح است دیشب برای باردوم پدر شد. گلر اول تیم ملی نام دومین پسرش را عطا گذاشت تا بعد از علی یک بار دیگر خانواده او شاهد تولد پسر باشند.

همین امر سبب شده تا همبازیانش از او شیرینی بخواهند . در اردوی تیم ملی دست بردار او نباشند. سایت گل قدم نورسیده را به رحمتی تبریک می گوید.

 

 


[ چهارشنبه 91/3/17 ] [ 11:49 صبح ] [ bluegirl7 ]
بازی استقلال – الاتفاق، وقتی بود که استقلالی ها بار دیگر تاریخ ساز شدند. علی پروین، که بی پرده یکی از منفور ترین کاراکترهای قرمز در بین هواداران میلیونی استقلال است، در استادیوم آزادی حاضر شد و نود دقیقه تمام توسط هواداران آبی مورد تشویق قرار گرفت. شعارهای ملی در حمایت از خلیج همیشه فارس هر چند دقیقه یک بار به گوش می رسید. اینجا پایان کار نیست. چند هفته بعد، پرسپولیسی ها در اولین بازی خانگی در رقابت های جام باشگاه های آسیا، نود دقیقه تمام علیه “استقلال” شعار دادند تا تکرار مکررات بار دیگر مهر اثبات بر تفاوت فرهنگی هواداران آبی و قرمز، کوبیده باشد! قهرمانی استقلال در جام حذفی و حضوری پر رنگ در کورس قهرمانی لیگ برتر، داغ دل پرسپولیسی ها را تازه کرده! حذف شدن در نیمه نهایی جام حذفی در برابر همین آبی ها، و آن 4 باخت پیاپی هم حکم باد روی خاکستری است که آتش در دل دارد…
شاید در ده دقیقه سه گل به ثمر رساندن برابر استقلال پر قدرت، برای پرسپولیسی ها افتخار باشد، اما سقف آرزوهای آبی ها سال ها است فراتر از شکست دادن پرسپولیس است! آن چهار برد معروف استقلال، با گل های پی در پی “فرهاد مجیدی” به نوعی استقلالی ها را اشباع کرده! آری، تیمی که دو ستاره به عنوان دو قهرمانی آسیا روی پیراهن خود دارد، حتی به طوفان چند دقیقه ای که در دقایق اضافه ی بازی نیمه نهایی جام حذفی در برابر پرسپولیس به راه انداخت، که با 3 گل هم همراه بود، ننازید!
اما… نام فرهاد مجیدی برای قرمزها تلخِ تلخ است! آنها از شماره 7 رویایی استقلالی ها دل خوشی ندارند! از آن گلِ لایی که برابر حقیقی به ثمر رساند، تا آن گل دقایق آخری که باعث شد سکوتی مرگبار نیمی از ایران را فرا بگیرد! فرهاد مجیدی، حالا با پیراهن تیمی دیگر برابر قرمزهای پایتخت قرار می گیرد. هواداران پرسپولیس، که همین چند روز پیش، در برابر چشمان میلیون ها بیننده تلویزیونی داخل و خارج از کشور، با فحاشی علیه داور مسابقه، باعث نیمه تمام ماندن مسابقه و نقره داغ شدن تیم خود شدند، اینبار به سراغ فرهاد مجیدی رفتند!
…فرهاد مجیدی با خونسردی خاصی از زمین بیرون می آید، در برابر فحاشی صد هزار هوادار پرسپولیسی سکوت می کند، پیراهن زرد تیم فعلی را در می آورد، و پیراهن آبی بر تن او نمایان می شود! اوج حرکت فرهاد مجیدی، زمانی است که با انگشتان خود عدد “4” را به رخ قرمزها می کشد! جواب دندان شکنی برای تمام بی احترامی ها و فحاشی ها! این 4 رویایی، این 4 تاریخی!
پرسپولیسی ها در این روزهای تلخ و سیاه، هم از نظر ورزشی در شرایط وحشتناکی هستند و هم از نظر فرهنگی اثبات شده اند! دیگر بیش از این نمک روی زخمشان نمی پاشیم…


[ چهارشنبه 91/3/10 ] [ 6:16 عصر ] [ bluegirl7 ]

آبیــــتــــه – کافیست هوادار استقلال تهران باشید تا در همین چند سال گذشته همه نوع خوشی و تلخی را تجربه کرده باشید.از نایب قهرمانی در هفته آخر و تقدیم جام به رقیب سنتی گرفته تا بدست آوردن جام در آخرین هفته.از بردهای پی در پی مقابل پرسپولیس و شکست در عین ناباوری در 10 دقیقه آخر.
چنین لحظاتی همیشه خاطره انگیز بوده و خواهند بود.لحظاتی که تا بحث از تیم محبوبتان میشود به یاد می آورید.اما خاطراتی هستند که نه در میدان بازی بلکه در حاشیه اتفاق می افتند و همان شیرینی و تلخی را بر جای میگذارند.
چند سال پیش استقلال تهران مقابل تیم امیر قلعه نویی که سرمربی مس کرمان بود صف آرایی کردند تا حساسیت اش به اوج برسد.استقلال تهران در کرمان به مس باخت تا قلعه نویی نتیجه ای عالی بگیرد و سر از پا نشناسد.اما چیزیکه این شکست را به کام آبیها تلخ تر کرد مشت گره کرده ژنرال سابق ارتش آبیپوش بود که به سوی هواداران میلیونی استقلال نشانه رفته بود.لحظه ای که پس از سالها یاد آوری اش خاطره ای تلخ برای استقلالیهاست.
این مشت نه تنها هواداران استقلال را ناراحت کرد,باعث خوشحالی هواداران رقیب سنتی هم شد و کار به جایی رسیده است که اگر از دوست قرمز خود از آن مشت بپرسید با لبخند استهزا آمیز از آن به عنوان یک حرکت زیبا یاد خواهد کرد !!!
حرکتی که هنوز هم یادآوری اش توسط قرمزها باعث سرافکندگی میشود.
سالها گذشتند و فرهاد مجیدی بنا به دلایلی نامعلوم از استقلال جدا شد و به الغرافه قطر پیوست.پس از ماهها دوری از بازی در ورزشگاه آزادی فرهاد هم به دیار شیرین بازگشت و مقابل قرمزها ایستاد.
مچ بند آبی بر دست فرهاد خود موید این بود که فرهاد اگر گلی بزند آتشی به رنگ آبی برپا خواهد کرد.دقیقه 72 بود که داور به اشتباه فرهاد را از میدان بازی اخراج کرد تا قرمزها از شادی در پوست خود نگنجند و فحشها را به سوی فرهاد نثار کنند.
در همین لحظات بود که فرهاد خاطره ای بیاد ماندنی برای هر هوادار استقلال رقم زد.پیراهن زرد الغرافه را از تن در آورد و رنگ آبی را به رخ 96 هزار قرمز حاضر در ورزشگاه کشید تا فریاد خشمشان بر آید.اما این پایان کار نبود.جواب فرهاد به پرسپولیسیها مشتی نبود که آنان را خوشحال و استقلالیها را سرافکنده کند.چهار انگشت خود را به سویشان گرفت تا یادآوری کند تور دروازه قرمزها بارها بدست فرهاد تیشه بر دست پاره شده.
این حرکت چنان کوبنده بود که میتوانید بعد از چند سال 4 انگشت فرهاد را به دوست قرمز خود یادآوری کنید تا ببینید رنگ چهره اش به رنگ تیم محبوبش درخواهد آمد.
به افتخار چهار انگشت که برای استقلال بود,نه مشتی که بر استقلال.
به افتخار هواداری که برای استقلال هورا میکشد,نه هواداری که بر استقلال.


[ چهارشنبه 91/3/10 ] [ 6:16 عصر ] [ bluegirl7 ]
   1   2      >
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

bluegirl7
تکلیفم روشن شد خاموش می شوم شیرینم.... فرهادوار، اینبار به جای کوه دل میکنم....
امکانات وب