سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ
آبیته...!
 

حتی زمانی که میزان محبوبیت فعلی اش را کسب نکرده بود هم رابطه ی خوبی با هواداران داشت.
به راپبدوین که رفت بعد از مدتی مصدوم شد.شاید بتوان گفت جدی ترین مصدومیت دوران بازیگری اش به سراغش آمده بود.آن موقع هواداران جویای حالش بودند و انگار پیش بینی می کردند که مجیدی جوان روزی برایشان کاپیتان فرهاد می شود.
به امارات رفت.قبل تر که جوان بود در همان یک دفعه ای که کشاورز را به مقصد بهمن ترک کرد سختی را تجربه کرده بود.آنقدر سختی کشید که بالاخره حجازی او را دید تا در نهایت به استقلال پیوست.این بار هم باید سختی می کشید و در امارات خود را نشان می داد.
گذشت و گذشت تا در الوصل و الاهلی اوج گرفت و با العین هم فهرمانی آسیا را تجربه کرد.
به امارات که می رفتی دیوار ها را می دیدی که دیگر جای خالی نداشت زیرا پوسترهای او بر دیواره ها تکیه زده بودند.
نمی دانم محبوبیتش در آن سوی خلیج فارس بیشتر بود و یا در ایران.اما هر چه که بود ماندن را به بازگشت ترجیح داد تا زمانی که محبوبیت خود را در میان شیوخ اماراتی و مدیران النصر در خطر دید و به استقلال بازگشت.
باز هم منجی اش ناصرخان حجازی او را به استقلال آورد.آرام آرام به محبوبیتی دست یافت که کمتر کسی دست می یابد.آبی و قرمز نداشت.همه او را دوست می داشتند.آبی ها تیمشان را با نام او معرفی می کردند.
به زمان حال که نزدیک تر شویم باید بگوییم کاپیتان گلزن استقلال نیم فصل خارق العاده ای را سپری کرد.آبی ها برای او در دلشان خانه ای محکم ساخته بودند که بعد از هربازی به طوافش مشغول می شدند.
اما حال او دیگر در کنارمان نیست.
برخلاف سال های اخیر،سیزدهم خرداد را با جامه ای غیر از پیراهن آبی استقلال جشن می گیرد.
نمی دانم او هم این روزها به یاد ما هست یا نه اما هرچه که باشد استقلالی جماعت سپاسگزار هر آن کس است که وقتی در زمین برای استقلال بازی می کند از جان مایه بگذارد.
فرهادجان تو را این بار نه برای تعصب بلکه برای هیچ چیز دوست داریم.
تولدت را به خاطر خودت و به خاطر زحماتی که با پیراهن تیممان کشیده ای تبریک می گوییم تا باشد درس وفاداری را از هوادار آبی بیاموزی.
این هوادار ارزش آن را دارد که برای یک بار هم که شده با شفاف سازی برایش بگویی که چرا محبوبیت خود را خدشه دار کردی و رفتی.
درهر حال روز ها گذشت و ما از صدر جدول لیگ و تو از صدر لیست محبوبان دسته ای از استقلالی ها به پایین آمدی اما بدان فارغ از حواشی و حرف های فوتبالی تولدت را تبریک می گوییم.
تیام های زیادی منتظرت هستند.اگر برگردی اینجا برایت غوغاخانه ای می شود و اگر هم نیایی بدان که این هوادار نمک نشناس نیست و حتی به یکباره جدایی از استقلال،تغییر مقصد از امارات به قطر و یا هر دلیل دیگری باعث نمی شود که سیزده خرداد را به دست فراموشی بسپاریم.

سخن کوتاه فقط آنکه تولدت مبارک.


[ شنبه 91/3/13 ] [ 7:0 عصر ] [ bluegirl7 ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

bluegirl7
تکلیفم روشن شد خاموش می شوم شیرینم.... فرهادوار، اینبار به جای کوه دل میکنم....
امکانات وب