سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ
آبیته...!
 

فرهاد مجیدی که از ابتدای مسابقه پرسپولیس مورد هتاکی هواداران پرسپولیس قرار گرفت؛ یک انتقام شخصی و کوچک از آنهایی گرفت که به هیچ مرزی پای بند نیستند 


ماجراهایی که در جریان بازی پرسپولیس- الغرافه میان فرهاد مجیدی و هواداران پرسپولیس رخ داد هنوز هم نقل محافل است و واکنشهای متفاوتی را به دنبال دارد. 

این بار در سایت گل یک گزارش تصویری از عکسهای امین محمدجمالی به همراه یادداشتی کوتاه از او پیش روی شماست. عکاس در جملاتی کوتاه احساس خود را از لحظات شکار این صحنهها بیان کرده است. شما هم میتوانید نظرات خود را بنویسید. درباره این اتفاق چه فکر میکنید. 

یادداشت عکاس:
این عکسها را دوست دارم چون معنی داره. هیچکس تو این چند روز نگفت حدود 95هزار نفر بودند که از دقیقه یک شروع کردند به خانواده فرهاد مجیدی فحش دادن. اگر به این اعتقاد نداریم که باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس هستیم اقلا این 95هزار نفر مرد که بودن. و ایشون که ایرانی بود. باید آبروش میرفت جلوی همتیمیهاش؟ کسی خودشو جای فرهاد گذاشت؟ نشون دادن عدد چهار و پوشیدن پیراهن آبی برای 90 دقیقه فحش خوردن زیاد بود؟
صد هزاران گل شکفت و بانگ مرغی برنخاست/ عندلیبان را چه پیش آمد هزاران را چه شد؟
تقدیم به فرهاد مجیدی که نمیشناسمش از نزدیک ولی دوست نداشتم اون روز جای اون باشم. امیدوارم که این جمعیت را ببخشد و خدا هم همیشه در کنارش باشد.


[ چهارشنبه 91/3/10 ] [ 6:16 عصر ] [ bluegirl7 ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

bluegirl7
تکلیفم روشن شد خاموش می شوم شیرینم.... فرهادوار، اینبار به جای کوه دل میکنم....
امکانات وب